رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بقای قطعی پیام، شهرخودرو روی لبه تیغ| فرار از سقوط در دقیقه ۹۰

  • کد خبر: ۱۱۰۳۱۹
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
بقای قطعی پیام، شهرخودرو روی لبه تیغ| فرار از سقوط در دقیقه ۹۰
درباره خطری که این هفته از کنار گوش «شهرخودرو» و «پیام توس» گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در رقابت‌های داغ فوتبال آخر هفته گذشته، دو خطر بزرگ از بیخ گوش فوتبال خراسان گذشت؛ ابتدا شکست پیام توس مقابل شهرداری بم در لیگ دسته‌دوم که با اقبال سبزقبایان به سقوط این تیم از لیگ دسته‌دوم منجر نشد و دیگری هم تساوی نفتی‌ها در لیگ‌برتر فوتبال که شانس بقای شهرخودرو را زنده نگه داشت. رقابت‌هایی که می‌توانست نخستین خرداد قرن جدید را به کام فوتبال خراسان تلخ کند، اما با بخت و اقبال دست‌کم درباره پیام قطعا و درباره شهرخودرو موقتا، خطر از بیخ گوششان گذشت.

خوش‌شانسی پیام در شب باخت به بم

تیم فوتبال پیام توس خراسان این هفته در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ دسته‌دوم مقابل شهرداری بم به میدان رفت؛ جدالی که به‌واسطه فاصله کم امتیازی سبزپوشان به منطقه سقوط جدول از حساسیت ویژه‌ای برای آن‌ها برخوردار بود. پیش از بازی‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ دسته‌دوم پیام ۲۶ امتیازی بود و تیم‌های آبی‌پوشان تهران و شهرداری بم به‌ترتیب با ۲۴ و ۲۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم و سیزدهم جدول چهارده‌تیمی رقابت‌ها بودند.

دیدار حساس پیام و بم درحالی با برتری یک‌گله میزبان به پایان رسید که با سه امتیاز این بازی شهرداری بم ۲۵ امتیازی شد و اگر در سوی دیگر آبی‌پوشان مقابل شهرداری بندرعباس نتیجه می‌گرفت، آن‌وقت در هفته پایانی پیام نامزد جدی سقوط می‌شد؛ اما از اقبال خوب مشهدی‌ها تیم تهرانی با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل شهرداری بندرعباس باخت تا باتوجه‌به بازی رودررو در هفته پایانی با شهرداری بم دیگر خطر سقوط پیام به‌طور کامل از بین برود.

معجزه در دقیقه ۹۰ به‌علاوه ۵

شهرخودرو، نماینده مشهد در لیگ‌برتر فوتبال، این روز‌ها حال خوبی ندارد و در قعر جدول لیگ‌برتر کابوس سقوط می‌بیند؛ تیمی که اگر در جدال پنجشنبه‌شب نفتی‌های لیگ قرعه پیروزی به‌سود مسجدسلیمان می‌افتاد، رسما به لیگ‌یک سقوط کرده بود. دیداری که تا دقیقه نود به‌علاوه چهار هم ۲ بر ۱ به‌سود نفت مسجدسلیمان بود، اما درست در ثانیه‌های پایانی بازی و در دقیقه ۹۵ این نفت آبادان بود که حاضر به شکست در دوئل نفتی‌ها نشد و با زدن گل تساوی‌بخش، امید‌های شهرخودرو را زنده نگه داشت.

نماینده مشهد حالا یک بازی عقب‌افتاده با پرسپولیس و یک بازی هفته آخر مقابل فولاد را در مشهد دارد که در صورت دو برد می‌تواند از مسجدسلیمان و فجر سقوط‌کرده در جدول سبقت بگیرد. البته به‌شرط اینکه شهرخودرو که تاکنون فقط دو برد در لیگ‌برتر امسال داشته است، در دو بازی سخت آخر فصل دو پیروزی به‌دست بیاورد و در مقابل، شاگردان رضا مهاجری در نفت مسجدسلیمان هم در دیدار هفته پایانی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی امتیاز نگیرند. اتفاقاتی که شاید توقف نفت برابر استقلال محتمل باشد، اما کسب شش امتیاز شهرخودرو در دو بازی مقابل پرسپولیس و فولاد تقریبا محال به‌نظر می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->